Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Drugstore and Bargain Lover: Giveaway : The Body Shop (Greece only)

Drugstore and Bargain Lover: Giveaway : The Body Shop (Greece only):

GIVEAWAY : THE BODY SHOP (GREECE ONLY)


Hey everyone, since this giveaway is for Greece only the post is going to be in Greek, so I'm sorry about that! Hopefully I'll have an international giveway soon :)

Καλησπέρα σας κορίτσια μου όμορφα! Σας έχω έναν πολύ ωραίο διαγωνισμό με την ευγενική χορηγία τωνThe Body Shop Ελλάδας, τα οποία θέλω να ευχαριστήσω. Και μάλιστα είναι διπλός διαγωνισμός. Πάμε να δούμε το πρώτο σκέλος, το οποίο τρέχει από τα The Body Shop και όχι από το blog μου :

Δημιουργήστε ένα make up look με τουλάχιστον 3 προϊόντα από τη σειρά Winter Trend των The BodyShopΣτείλτε τη φωτογραφία σας στο partylook@the-body-shop.gr έως τις 31/12/2012. Τα δύο καλύτερα make up look θα κερδίσουν δωροεπιταγή αξίας 100€! 



Τέλειο; Τι; Δεν έχετε 3 προϊόντα από τη Winter Trend σειρά; Και γιατί είμαι εγώ εδώ νομίζετε; Σας έχω τα 2 από τα 3 προϊόντα (χρειάζονται 3 διαφορετικά προϊόντα, άρα τα 2 κραγιόν μετράνε σαν 1 προϊόν)! Μία τυχερή από εσάς θα κερδίσει την Smoky Copper Palette και δύο Colourglide Shine κραγιόν στην απόχρωση Rare Coral, η οποία ενδείκνυται για την ημέρα, και Copper Mine, η οποία ενδείκνυται για το βράδυ. Άρα ό,τι make up look και να θέλετε να κάνετε είσαστε καλυμμένες! Τα προϊόντα που θα κερδίσετε είναι τα 3 στο κάτω μέρος της φωτογραφίας, απλά σας βάζω και τη φωτό με τα υπόλοιπα προϊόντα για να πάρετε ιδέες για μακιγιάζ!





Για να λάβετε μέρος στο διαγωνισμό μου δεν έχετε παρά να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα, ΠΡΟΣΟΧΗ τα 3 πρώτα βήματα είναι υποχρεωτικά. Αν κάνετε μόνο το ένα ή τα δύο η συμμετοχή σας στο διαγωνισμό ΔΕ θα είναι έγκυρη. Για οποιαδήποτε απορία έχετε μπορείτε να με βρείτε σε facebook ή twitterή να μου στείλετε e-mail (όλα αυτά που αναφέρω μπορείτε να τα βρείτε εδώ!). Για το διαγωνισμό τουmake up look των The Body Shop στέλνετε e-mail στη διεύθυνση partylook@the-body-shop.gr μέχρι 31/12/2012 και μπορείτε να ξεκινήσετε από τώρα αν διαθέτετε ήδη τουλάχιστον 3 προϊόντα από τη σειράWinter Trend.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου